Wyprawka po rusku dzień 2.

Niedziela, 5 września 2021 · dodano: 07.10.2021 | Komentarze 0

Poranek bardzo bardzo rześki, słońce coraz śmielej wyglądało do nas i grzało coraz mocniej. Tego dnia mieliśmy dojechać do Lidzbarka Warmińskiego, na nocleg do Jacka kolegi. I tak tez się stało, ale po kolei.
Początek dnia wcale nie był taki super, ponieważ na naszych oczach zginął piesek pod kołami auta osobowego - po tym zdarzeniu jechało nam się dość "ciężko" i to wcale nie z powodu braku sił fizycznych. Dlatego kiedy w okolicach Morąga przyplątał się do nas inny piesek, zwróciliśmy na niego szczególną uwagę. Biegł za nami kilka kilometrów, w końcu sprawdziliśmy jego obrożę - na szczęście był na niej numer telefonu, po blisko pół godzinie przyjechał właściciel i zabrał psiaka ze sobą :)
A my dalej znów w drogę. Tereny piękne, pogoda cudowna, coraz ładniej i cieplej. No żyć i kręcić na rowerze :) Na miejsce noclegu dojeżdżamy zdecydowanie zbyt późno - ale imprezka i tak zdążyła się rozkręcić - mimo zmęczenia, było ognisko i mega kolacja zaserwowana przez właściciela Jankesa. Tego wieczoru nie było prelekcji  " o ruskach" - jakoś nikt nie miał siły :)