Skandia Maraton Białowieża

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 25.05.2010 | Komentarze 8

yes, yes, yes !!!
Wyścig niesamowity ! Trasa expresoowa ! Pogoda super !
Trochę daleko od domu, ale cały miniony weekend wspominam baaaaardzo miło.
Tak do końca to nie byłam przekonana czy dobrze robię jadąc na Mini.
Zaczynałam swoją przygodę z maratonami od trasy Medio - a teraz?, trochę się pozmieniało...
Ustawieni w sektorach czekaliśmy na strzał.. słońce grzało niemiłosiernie.
W końcu: start. Szybko, coraz szybciej. Długie proste odcinki drogą asfaltową, potem szeroką drogą leśną, zdawały się nie mieć końca, ani tym bardziej zakrętów :) Pod koniec trasy - złapał mnie deszcz - trochę mnie "schłodził".
Do mety niewiele ponad 2 km i widzę jak wyprzedza mnie jakaś ambitna bikerka.
O nie ! Daję z siebie wszystko, wpadam na metę kilka sekund przed nią.
Na mecie czekają moi klubowicze, jest bardzo wesoło, opowiadamy o wrażeniach z trasy - dostaję sms od organizatora: miejsce 61, czas 1.28, miejsce 1 w K3 !!!
Moja radość sięga zenitu !!! Nie mogłam w to uwierzyć. Wjechałam na metę jako druga kobieta i jako pierwsza w mojej kategorii !!! Co za radość !!! 61 pozycja na 153 startujących. Dawno nie miałam tak dobrego startu !!! Potem dekoracja z grzmotami w tle :) I jazda do domu.
Z niecierpliwością czekam na kolejną edycję :))