Szosa i Kamienna Góra

Środa, 30 czerwca 2010 · dodano: 30.06.2010 | Komentarze 2

Znowu szosą w kierunku Kalisk - ale dziś nie było tak wesoło.
Coś jakby większy wiatr, albo mniej siły nad opanowaniem roweru - o mało co nie wciągnęło mnie pod TIR'a - po tym "incydencie" zawróciłam....
W piątek wyjazd do Nałęczowa - kolejna edycja Skandii Maraton...
Ciekawe czy znowu nie pomieszają się im trzy pierwsze czasy... :)

| 06:27 piątek, 2 lipca 2010 | linkuj Marchos - pamiętam co pisałeś :) Przeliczyłam się trochę z tą moją środową wycieczką.
Nie ma jak niedzielny poranek na tamtym odcinku - wtedy jest o wiele spokojniej.
Za kilka godzin wyjeżdżamy do Nałęczowa.... zobaczymy co się tam jutro wydarzy :)
Pozdr.
marchos
| 19:17 czwartek, 1 lipca 2010 | linkuj Ja nie chcę nic mówić, ale ostatnio o tym pisałem :-( że nie jeżdżę tą trasą bo się obawiam czegoś takiego. Całe szczęście że nic Ci się nie stało. Powodzenia w Nałęczowie i życzę dalszego umocnienia w generalce :-) No i oby tym razem nie było takich pomyłek jak ostatnio. Pozdrower