Luiza XC Człuchów

Niedziela, 15 sierpnia 2010 · dodano: 17.08.2010 | Komentarze 1

Zawody XC organizowane przez OSiR w Człuchowie po raz pierwszy.
Chyba nie będę pisać o niedociągnięciach, wiadomo, że takowe były i to mnóstwo.
Wiem. Debiut. Ale za rok musi być lepiej :) Poza wpadkami z wynikami i brakiem informacji oraz toalet - nie ma się co czepiać. Trasa jak na park miejski nawet fajna. Zwłaszcza po niewielkim podjeździe ostry singiel w górę :))) poprzez dziurę w murze obronnym (?) Generalnie nie narzekam - moje dzieci również zadowolone.
Niestety nie znam wyników - ale wiem, że byłam trzecia - jechały cztery kobiety, przejechałam (chyba) siedem okrążeń. Pod podium ustalałyśmy która była która. Organizator bardzo nas przepraszał za zaistniałą sytuację. Wiem jedno - gdyby były czipy byłoby inaczej - lepiej. Poza tym organizaując po raz pierwszy zawody wpakowali się okrążenia - to nie jest łatwe dojść do ładu w takim systemie.
Liczę na to, że za rok będzie już lepiej. Czy pozostaną przy XC czy będzie to maraton zobaczymy.

Dzięki starcie w Człuchowie poznałam marchos'a z BS - fajnie zobaczyć kogoś w realu i móc chwilę porozmawiać. Przyjechał z całą rodzinką - tak samo jak ja. Społeczność BS jest wszędzie :)

Zapraszam na stronę KSR Kościerzyna więcej zdjeć i relacja.

CZŁUCHÓW XC 2010 TUŻ PRZED STARTEM © emo

Luiza XC Człuchów 2010 - pierwsze zawody XC "orgów" z Człuchowa :) © emo

Człuchów - XC - dla dzieciaków niezła traska :) © emo

Człuchów XC - kolejne zawody dla moich chłopców :) © emo

Luiza XC CZŁUCHÓW 2010 - przed startem © emo

człuchow xc - kolejne zawody dla moich chłopców :) © emo

Kategoria Zawody

marchos
| 19:32 wtorek, 17 sierpnia 2010 | linkuj Ale beka z tymi wynikami :-) Kupa śmiechu :-) A ja tu czekałem, że będą jakieś wyniki w necie, zobaczę na którym miejscu byłem w swojej kategorii, a tu wynika z tego co Piszesz, że nie mam na co liczyć. Gratuluję natomiast 3 miejsca. Cieszę się że mogłem Was poznać :-) mam nadzieję że jeszcze nie raz się spotkamy, bo zaczyna mi się chyba podobać taka zabawa jak zawody :-) chociaż na razie nie czaję za bardzo jaka jest różnica między XC a MTB - głupio się przyznać. Poważnie się zastanawiam nad przyjazdem 3 października do Kościerzyny. Żeby pojechać pierwszy raz w życiu MTB i zobaczyć co to takiego ;-) No i małe sprostowanie ;-)- nie przyjechałem całą rodziną, bo drugie z moich bliźniaków (córa) nie miała ochoty.