Jutro mój Harpagan

Piątek, 15 października 2010 · dodano: 15.10.2010 | Komentarze 2

Jutro rano o g. 6.30 wyruszę na mój kolejny, piąty Harpagan.
W końcu doczekałam się startu tej świetnej imprezy w moim mieście.
Wiem, pamiętam - była edycja w Kościerzynie 6 lat temu - ale wtedy nie wiedziałam jeszcze, że tak bardzo lubię rower.
Zapowiada się słoneczna sobota, a i noc dla piechurów nie powinna być deszczowa.
Zapisało się blisko tysiąc osób, ilu z nich pojawi się na starcie okaże się już dziś o g.21.00 (no i jutro rano) :)
Nie mogę się doczekać, mam tylko nadzieję, że nie powtórzy się historia z zeszłego roku
Tak więc czas na ostatnie przygotowania, a wieczorem pójdę zobaczyć jak wyruszają zawodnicy na trasę pieszą. Podczas ich nocnej wędrówki po lasach i bezdrożach ja będę smacznie spała (a może nie?), aby rano wstać skoro świt i wyruszyć na mój "osobisty, wyczekany, sobotnio-październikowy" rajd rowerowy.
Póki co siedzę w pracy i delikatnie mówiąc denerwuję się, że nie mogę już zająć się tym czym powinnam - albo raczej tym czym wolałabym się zająć.

Kategoria Różności

marchos
| 19:44 piątek, 15 października 2010 | linkuj Hmm. Pozostaje mi tylko zazdrościć Ci i trzymać za Was kciuki. Chciałem się wybrać, ale brak jeżdżenia od 3 miechów (poza do pracy i powrót) powoduje, że nie odważyłbym się, niestety. Kondycyjnie nie dałbym rady. Mam jedynie nadzieję, że w przyszłym roku pojawię się na starcie i już nie będę musiał Ci zazdrościć ;-)
Będę mocno trzymał kciuki za pogodę, formę i gładkie odnajdywanie PK.... no i Twoje kolano oczywiście :-)
sirmicho
| 13:36 piątek, 15 października 2010 | linkuj Trzymam jutro za Ciebie kciuki:)