Nic mi nie szło dziś

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 4

Coś mało komfortowa ta moja dzisiejsza jazda była.
Jakoś tak boleśnie. Wszystko mnie bolało, bark, ręce, o tyłku nie wspomnę.
Masakryczna jest ta jazda szosą. Jak nie dziury to auta "robią swoje". Wczorajsza trasa była o wiele spokojniesza pod tym względem. Dziś znacznie cieplej i mniej wietrznie, a siodełko nie sprawiało żadnych problemów (opróćz tych oczywistych).

Kolejny raz - od pamiętnej niedzieli - mijałam miejsce gdzie doszło do katastrofy w ruchu lądowym. Za każdym razem jak tam jestem (a jestem zwykle o podobnej porze co wtedy) rozglądam się i jadę bardziej uważnie (jakby niby miało to cokolwiek zmienić). Dziś obyło się bez jakiś szczególnych incydentów - oprócz jednego - moja forma jakaś taka zdechła...
Forma, albo nastrój....

| 20:09 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Dobra chłopaki - odpocznę - jutro :)
marchos
| 19:40 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Daj trochę odpocząć swojemu organizmowi Dziewczyno :-) i będzie git malina ;-)
| 16:38 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Być może faktycznie trzeba zrobić przerwę.
Po tej "szosie" z utęsknieniem wspominam sobotni maraton - to było COŚ :)
serav
| 16:33 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Nie przejmuj się czasami tak jest ;) Może trzeba dzień wolnego zrobić od roweru. Ja dzisiaj też czułem zmęczenie i jutro wskoczę tylko na siłownię.