Rozjazd do przedszkola, do szkoły i w końcu do lasu

Poniedziałek, 16 maja 2011 · dodano: 16.05.2011 | Komentarze 3

Miało być więcej - ale centrum dowodzenia logistycznego zawiodło na całej lini i motałam się między przedszkolem, szkołą i laskiem.
Pogoda w sumie taka jakaś mało zdecydowana, słońce, deszczyk, wiatr - wszystkiego po trochu.
Po pewnych "turbulencjach" w końcu udało mi się pojechać nad jezioro..

Nad jeziorem - w końcu spokój i bez "ludziów" © emo

Nie miałam za wiele czasu - obiecałam coś Patrykowi i musiałam dotrzymać słowa.
Zatem - czas wracać.
chciałoby się tam zostać, ale nie mogłam © emo

jezioro Garczyn - czy jakoś tak © emo

Finał był taki że oboje zmokliśmy - Patryk i ja. Ale co tam, nie jesteśmy z cukru :)) (mam tylko nadzieję że Mały nie zacznie kichać)

angelino
| 10:34 środa, 18 maja 2011 | linkuj dzięki BS i ciekawym wpisom oglądam sobie kraj ... fajny jest!
| 20:16 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Niewe .... nad to jezioro to ja mam 5 km :DD
dzięks za gratki :)
Niewe
| 20:02 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj No jak widzę takie wpisy "pojechałem nad jezioro", do tego widzę piękne jezioro, a w tabelce raptem 26 kilo to odruchowo zaczynam przeglądać oferty pracy w Kościerzynie.
Odczuwam straszną, ale to straszną i ordynarną zazdrość.
Nie to żeby u mnie było brzydko ;) ale nie da się ukryć, że Kaszuby rulezzzz.
Pozdrawiam i raz jeszcze gratuluję wyniku w Legionowie.