I Am In Love With Myself

Piątek, 20 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 6

Jechało się super, nikt mnie nie potrącił, ani nie trzepnął, ani nie trąbił, ani nic. Słuchałam świetnych utworów i znowu zaczęłam filozofować i takie tam różne myśli mi do głowy przychodziły.

A tak w ogóle to przyszłam dziś do pracy ubrana jakoś inaczej niż zwykle - wszystkim się podobało, tylko ja jakaś taka "nieteges" byłam...

A nastrój mam zaje... fajny...

I kiedy znikam w noc, bez strachu, polując mieczem i włócznią
Jestem królem Learem mającym romans z samym sobą

Ja wiem że to już tu było.. :)

| 06:36 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Dynio wszystko jest super do chwili kiedy się rozpierniczy :) ale co tam - czasem warto mieć w sobie odrobinę optymizmu.

Sirmicho - a taaak, "zaTIAMATowałam" trochę, a co tam :) fajnie się śmiga przy ich niektórych utworach :)
sirmicho
| 05:45 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj No to zaTiamatowałaś mi dzisiejszy dzień. Zaraz pojawi się u mnie coś z ich repertuaru:)
Dynio
| 22:30 piątek, 20 maja 2011 | linkuj Bo wszystko ostatnio jest SUPER !!!
| 20:01 piątek, 20 maja 2011 | linkuj Właśnie Marchos - tak trzymać :)
Bartmika dziś jechało mi się świetnie - a jutro powinno być jeszcze lepiej :)

Pozdrawiam !
marchos
| 17:16 piątek, 20 maja 2011 | linkuj I tak trzymać !!!