Jeszcze chwilę - i by mnie zdmuchnęło - a nawet dmuchnęło ;P

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 8

Heh - super się rano jechało - 50km w 1h38min = 30.61km/h - jak dla mnie: rewelacja :)
Taaaaaak, ale powrót to było istne piekło. Aby utrzymać z góry zawrotną prędkość 20km/h musiałam nieźle cisnąć - chyba emanowała ode mnie wściekłość na kilometr bo auta mijały mnie jak nigdy - z odpowiedniej odległości.

Kierunkek Żukowo - potem jakieś dziwne wioski mi się pojawiły na trasie - rano było naprawdę spokojnie na szosie - wszyscy jeszcze spali jak mijałam wioski.
W drodze powrotnej miejscami śmigały mi pod kołami płatki kwiatów.. ehh i przypomniało mi się, że ja też kiedyś byłam taka mała, też kiedyś przyodziana w białą sukieneczkę sypałam kwiaty w Boże Ciało - stare dzieje :)

Pomknęłam dalej ku domowi - wpadałam akurat na czas - obiad pachniał już na stole :)

Teraz czas na napój regeneracyjny ;P

A to coś co mi dziś grało:

| 14:14 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Sikorski33 - mnie się nie ma co bać - no chyba, ze mnie kto wkurzy na maxa :)

Zazdroszczę tego pływania w jeziorku :)
sikorski33
| 19:54 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Po piosence widzę że byłaś bojowo nastawiana. Aż strach się bać;) A ja dzisiaj po lasach i pływanko nad jeziorem:) Do tego miłe towarzystwo.
Pozdrawiam
| 18:12 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Dzięki Bartmika. Metalica jak najbardziej, pozostałych posłucham :)
U mnie na treningu nie może zabraknąć Tiamat'u :)
| 18:00 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Bez komentarza..
mario6666
| 17:05 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Ładna zżyna muzy ode mnie
| 15:57 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Muza jest the best :)
A dystans taki z rana - więc było w miarę ok :)