Truskawkobranie 2011

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 7

Dziś niby rozjazd - pojechałam sobie na Złotą Górę - na Truskawkobranie.
Aż wstyd przyznać - mieszkam tu tyle lat, a byłam tam dziś po raz pierwszy. Dojechałam na miejsce, a na liczniku zaledwie 25 km - to za mało, stanowczo za mało, więc udałam się w kierunku Ostrzyc, potem za Stolemem skręciłam w lewo na Koszowatkę - o mamo ! co za podjazd ! Myślałam, że umrę tam - ale było nawet znoście w końcu. W drodze powrotnej na Złotą Górę spotkałam grupę rowerzystów, a wśród nich dwóch znajomych Flash'a i Piotrka :) (jaki ten świat mały). Miałam dojechać na Górę i wracać do domu autem - ale, że słowa Tomka nieco poruszyły moją ambicję - więc wróciłam do domu na kołach dwóch :) Z czego jestem baaardzo zadowolona :)

Prawdziwe i moje pierwsze w tym roku - mniam :) © emo

Truskawkobranie po raz pierwszy i to rowerowo :) © emo

| 21:38 niedziela, 3 lipca 2011 | linkuj Dziś "dotarło" do mnie, że faktycznie truskawki się kończą kiedy był kłopot z ich zakupem na przyjęcie urodzinowe syna.. Ale udało się jeszcze kupić ładne i smaczne :)
Pozdrawiam :)
sikorski33
| 18:37 sobota, 2 lipca 2011 | linkuj To szybko nadrabiaj bo już się kończą;)
Pozdrawiam i życzę smacznego:)
PiotrHabaj
| 08:56 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj mniam, pychota :-)
| 20:56 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj Nefre - racja ! A ja kurcze wcale ich się jeszcze nie najadłam nawet. Muszę to nadrobić :)
| 19:50 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj Kaszubskie truskawki są najlepsze!!!!:))))
| 09:48 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj No i bardzo BARDZO dobrze :)
flash
| 04:38 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj No i bardzo dobrze :-)