Nic nie wyszło - ale wieczór i tak bardzo udany.

Wtorek, 28 czerwca 2011 · dodano: 28.06.2011 | Komentarze 4

Miały być podjazdy na Wieżycy - takie no, że tak powiem - dla mnie trudne, bo na ciężkim przełożeniu (52 i 14-16). Chciałam, obiecałam, wiedziałam że powinnam - no i pojechałam... taaaaaaaaaaaa... po 7 km wiedziałam już, że z podjazdów nici, trudno było mi chodzić od niedzielnego treningu, ale nie sądziłam, że nie dam rady jechać rowerem. Wróciłam do domu, zamieniłam Focusa na Lady i pomknęłam przed siebie spokojnym tempem, aby moje nogi znowu przyzwyczaiły się do rowerowania. Potem spotkałam koleżankę imienniczkę i postanowiłyśmy odpocząć co nieco przy tej oto pięknej fontannie na naszym kościerskim rynku:

Ha ! I się naprawiła ! (fontanna - dla tych co nie w temacie) :P © emo

I tak zakończył się mój dzisiejszy trening i "robienie" podjazdów.

A to miejsce szczególne. Szczególne jeszcze przed nawałem turystów:

Jezioro Wdzydze - widok z wieży :) © emo

| 21:59 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj Ty weź nie kracz z tym pechem :) Będzie dobrze. :)
tasior
| 21:52 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj ostatnio to praktycznie co trening to przygoda =) jakiś wielki pech.

Ps. zazdroszczę posiadania szosówki, ale mam nadzieję że uda i mi się dorobić takiego sprzętu w niedługim czasie
| 21:49 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj o o - no to miałeś wesolutko :)
tasior
| 21:47 wtorek, 28 czerwca 2011 | linkuj ja dziś w planie miałem trening na szosie tak w granicach 130km, średnio to wyszło 60km do domu rozszczelniło się koło i ni jak nie udało się tego zrobić, więc miałem trochę zabawy i spaceru by dostać się do domu =)