Bydgoszcz cz.2

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 18.07.2011 | Komentarze 9

Wyjazd z Bydgoszczy również około południa – przede mną długa droga do domu.
Czy dam radę? Czy będzie tak jak wczoraj ? Okaże się.

Z miasta kieruję się na Bożenkowo po wschodniej stronie Brdy.

bYDGOSZCZ © emo

Udaje mi się śmigać po międzynarodowym szlaku rowerowym.

Udało mi się nawet trafić na międzynarodowy szlak rowerowy © emo

Gdzie miejscami szlak ten "miał" taką właśnie ścieżkę wzdłuż szosy:
Rewelacyjna ścieżka rowerowa w okolicy Koronowa © emo

To jest gdzieś w okolicach Koronowa.

Po dotarciu do Tucholi przez Gostycyn trochę odpoczęłam. Pogoda dopisywała – mogłobyć nawet trochę chłodniej.

Rynek w Tucholi © emo

Kolejna przerwa w rowerowaniu w okolicy Legbąda nad rzeką Brdą:

Brda w Legbądzierzeka © emo

Minęłam Czersk, Karsin i Wiele – po czym wjechałam na moje szlaki i terenowo dotarłam do domu.

i koniec.. nad jeziorem moim ulubionym :) © emo

Jezioro Wdzydze © emo

No i za mną kolejny udany weekend – jechało się świetnie, czułam się dobrze – poza jednym elementem...
Zapłaciłam za te moje wyprawy zdrowiem.
Nie mam weny na pisanie. Wycieczka dwudniowa rewelacyjna. Chciałam pojechać i pojechałam.

Nie żałuję. Samotność na szosie, w lesie, nad jeziorem... nikt tego nie zrozumie, chyba że ktoś jest taki jak ja... :)

Na razie odpuszczam rowerowanie (długie rowerowanie) – nie chcę – ale muszę.

Zobaczymy co będzie dalej :)

Bydgoszcz - Bożenkowo - Samociążek - Koronowo - Mąkowarsko - Gostycyn - Tuchola- Czersk - Karsin - Wiele - Kościerzyna

| 19:30 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj Marchos & Turysta - ja mam również nadzieję (bo nic innego mi nie pozostało), że to nic poważnego :)
Nefre oj było było pięknie :)

| 23:00 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj Pięknie:)))
Turysta
| 05:43 środa, 20 lipca 2011 | linkuj Ładny rowerowy weekend :)
Również mam nadzieję, że to nic poważnego i zaraz będziesz śmigać jeszcze dłuższe traski.
marchos
| 22:08 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Oj zabrzmiało jakoś tak strasznie poważnie z tym zdrowiem. Mam nadzieję że nic poważnego.
| 21:31 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj 1976jazz dzięki - jak bede pomykać w Twoje strony dam znać :)
Jazz
| 20:41 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Gratki za trasę. Jeśli dałabyś cynk na BS, zapewne znalazłby się ktoś by kawałek robić za "gregario". Ta ścieżka rowerowa w Koronowie też mi znana. Pozdrawiam.
| 08:16 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Marchos - dzięki :) Co do zdrowia - sie okaże.. :)

Candula - dziękuję - nie poddaję się - chociaż chwilami mam czarne myśli :)
candula
| 07:22 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Nieprzyjemna sytuacja gdy przez zdrowie nie możemy pedałować. Rozumiem Ciebie aż zbyt dokładnie.
Mam nadzieję, że to nic poważnego i szybko wrócisz do formy Monia.
Trzymaj się! Grunt to się nie poddawać :)
marchos
| 22:13 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj Ty Hardkorze ;-)
Piękna trasa- brawo! No i życzę szybkiego powrotu do zdrowia i do rowerowania ;-)
Dwa dni pod rząd mega dystans- SZACUNEK !!