A mogło być tak dobrze..

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 5

Rano śpię. Około godz. 9 sms od Moni: "a może rower?" - momentalnie otworzyłam te swoje oczka szerzej :)

No cóż, wczoraj ponad setka więc może i by mi się przydał rower dziś też.
Po 40 minutach jestem gotowa - spotykamy się koło ronda i kierujemy się na Wdzydze. Pogoda jeszcze lepsza niż wczoraj. Po drodze pozbawiamy się niektórych części garderoby, finał taki że gorąco w krótkich spodenkach i koszulce.
Nad jeziorem wspaniale - zero ludzi - turyści już w pracy lub w szkole.
Wracamy tą samą drogą - podczas której ustalamy wspólne popołudnie w gronie rodzinnym.
Po dotarciu do domu, robię mały "przepak", prysznic i ponownie na rower - ale bez spd'ów (o czym zapomionałam i mało co się nie wyrąbałam na krawężniku - bo mi się chciało podskoczyć).

Popołudnie minęło mi baaaardzo przyjemnie - jednak jak to kuźwa zwykle bywa - zawsze musi się coś spie*dolić!
Czego efektem było moje wieczorno - nocne kręcenie w okolicy.
I to mi przyniosło trochę ulgi.
Jednak za wiele się dzieje, aby nawet takie samotne siedzenie na pomoście z rowerem u boku pomogło.

edit:

P.S. Siedzę na pomoście czasem bo do gór mam daleko :)

| 19:37 wtorek, 13 września 2011 | linkuj Tak - macie rację - będzie dobrze, trzeba patrzeć do przodu - staram się... :)
sikorski33
| 20:59 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Moje życie było zawsze pod górę,ale zawsze patrzę do przodu i przez to jestem jeszcze na tym świecie. Pieśń super, zapisałem sobie w moich ulubionych na YouTube.
Pozdrawiam i życzę samych szczęśliwych dni, głowa do góry:)
marchos
| 20:38 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Będzie dobrze ;-) Ale za to rowerowo dzień bardzo udany.
| 19:38 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Nie oglądając się za siebie powiadasz... nie umiem tak. Ale chyba czas zacząć. :)