Samotnie znów - ale jakże pięknieeeeeeeee :)

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 10.09.2011 | Komentarze 5

Poranek wspaniały, słoneczny, rześki - taki dla mnie :)
Więc śmiagam na rower. Kierunek północy zachód od Kościerzyny.
Trasa znana mi doskonale. Ruch na szosie znikomy.

Lubię jeździć w towarzystwie (nawet bardzo lubię), ale jednocześnie moje drugie JA - domaga się jednak samotnych wypraw, mam czas wtedy na wszystko to czego nie jestem w stanie ogarnąć.

Sporo rozmyślań, refleksji, setki pytań i tylko jedna odpowiedź, no może dwie :)

I tak to nie trafi tam gdzie ma..
&feature=feedrec

| 19:43 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Jurek57 - chce mi się chce - zawsze :) Pozdrawiam :)

PitPitu1 - musisz spróbować - a najlepiej jeszcze z mapą i jazda ! :)
Jurek57
| 08:51 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Dystans niczego sobie.Że się Tobie tak chce , solo ?
Ale po co się pytam kiedy i ja tak lubię !
pozdrawiam
| 17:53 sobota, 10 września 2011 | linkuj No niestety... Białystok też odpuszczam niestety. Mam nadzieję, że kolejny sezon będzie należał do mnie :)
fruzia
| 17:31 sobota, 10 września 2011 | linkuj byłam przekonana że dziś pojedziesz w dużej grupie zawodników medio brakowało mi twojego towarzystwa