To nie jest mit

Poniedziałek, 26 grudnia 2011 · dodano: 26.12.2011 | Komentarze 11

Wiecie co, sądziłam czasami, że to gadanie o tym jak rower pomaga etc to czcze gadanie, że czasem przesadzamy. Jednak dziś ewidentnie Lady udowodniła, że gdyby nie ona moje życie pozbawione byłoby tego co najpiękniejsze jeśli chodzi o relaks.
Wstałam rychło w czas po 13.00 :D, ogarnęłm się i wybyłam z domu.
Nie wiem, nie śmiem nawet sobie wywobrażać jaka pogoda była między 9.00 a 13.00 kiedy ja smacznie spałam. Ale i tak nie mogłąm narzekać na aurę. Nie padało, było ciepło, czyli 8 st. Zabrałam lampki bo wiedziałam, że wrócę późno.
Dojechałam do Wdzydz moich ukochanych. I wpadłąm na szalony pomysł.. aby moją lejdi wnieść na wieżę widokową. Mało było ludzi, więc nie będzie aż tylu gapiów co też ja wyprawiam. Na górze.. zajebiście. Coprawda pora już późna, byłoby jeszcze fajniej gdyby świeciło słońce.. ale wtedy byłoby też wiele ludzi. A tak, na górze byłam sama. Chciałam zjechać po schodach, ale dość szybko sie z tego pomysły wycowałam - deski były bardzo śliskie.
Powrót do miasta już w półmroku. Ale czułam się świetnie.
Odwiedziałam mojego brata, po czym zaliczając przepiękną glebę usiłując wjechać na chodnik, pomknęłam do domu z rowalonym kolanem.
Czyli było dosłownie tak jak trzeba :)

Ja już tęsknię... za kolenym takim dniem... :)

Lady na Wieży :P © emo

Szprychy nad jeziorem © emo

była Lady teraz jest jej pani © emo

| 20:03 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj WuJekG - "karpiów" nie jadam, nawet nie łowię :D - swoją drogą - chciałabym widzieć łazienkę po akcji: karp-koło rowerowe :P
Dzięki za życzenia - wzajemnie :)
WuJekG
| 16:18 czwartek, 5 stycznia 2012 | linkuj Kurcze, patrząc na miniaturkę zdjęcia sądziłem, że to jakaś wanna z karpiem jest na drugim planie i chcesz go kołem ukatrupić ;)

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! :))
| 16:34 poniedziałek, 2 stycznia 2012 | linkuj Hania - pewnie, że zajebiście :)

Sikorski33 - jak mogę to jeżdżę - choć czasu brak. Dziękuję za życzenia.

Serav.. 1-go w domu byłam :) Ale se "odbiję" w nadchodzący weekend. Ty jak widzę rowerujesz na całego :)
serav
| 15:32 poniedziałek, 2 stycznia 2012 | linkuj 1 Stycznia jeździłaś czy w domku ?
sikorski33
| 12:30 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Fajnie że jeździsz:) Ja jestem uziemiony w Włocławku, ale w styczniu zacznę kręcić.

Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość,
miłość, pomyślność i spełnienie
wszystkich marzeń a gdy się one już
spełnia nich dorzuci garść nowych
marzeń, bo tylko one nadają życiu sens!
W Nowym Roku wielu szczęśliwych tylko chwil...
Szczęścia w domu i wszędzie, gdzie będziesz...
hania
| 17:38 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Zajebiscie kochana ale zrobilas prezencik swojej lejdi :)
| 13:20 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Dynio - oczywiście, że kolano opatrzone, ale coś dziś czuję i widzę jednak - wielkiego siniaka na podudziu.. ale co tam - daję radę :)

Toomp - normalnie no stchórzyłeś ;p

Magic - to był spontan, miałam w sobie tyle energi i siły że wniesienie roweru na górę było dla mnie przyjemnością :)

Nefre - może w nadchodzący weekend się uda :)
| 21:28 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj Noo super - nam sie nie udało wyjechać w święta:(((
Magic
| 20:42 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj Jestem pod wrażeniem pomysłu "rower na wieży". Myślę, że mój rower w tym roku też zasłużył na taką nagrodę :-)
Dynio
| 19:13 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj To bardzo stara prawda że rower uszczęśliwia :) Kolano opatrzone ?