Klinczowo :)

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 19.03.2012 | Komentarze 5

Poranek niedzielny nieco mnie rozczarował - chciałam pojeździć więcej i dłużej - ale zweryfikowałam plany i pojechałam do moich rodziców gdzie były moje dzieci.
Zabrałam Patryka (Seba nie miał ochoty) na przejażdżkę - ja na swoim bajku a Mały na duuuużym rowerze swojej babci :D
Pojechaliśmy w miejsce gdzie kiedyś bawiłam się jako dziecko, odnaleźliśmy w końcu miejsce gdzie rosną leszczyny i ten strumyk i tę polanę.. wszystko wróciło - czas stanął tam w miejscu... eh jak było pięknie. Jeszcze tylko brakowało tego szałasu co budowałam tam wiele lat temu (trzeba to powtórzyć - tym razem z moimi dziećmi).
Patryk przeszczęśliwy - skakanie przez rzeczkę i łażenie po torfowisku było dla niego czymś nowym i fajnym. No i zwłaszcza "transport" rowerków przez tę wodę dostarczył mu nie lada radości :)
Uwielbiam :)

No to do następnego razu. Wtedy coś tam zbudujemy :)

| 06:15 piątek, 30 marca 2012 | linkuj @Fruzia - o tak.. miejsca te są magiczne. Bede tam wracać - w te i inne stare miejsca :)
@Magic - no cóż to dla Ciebie :P 450 km :D
Magic
| 20:51 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Fajnie tak... Ja żeby pojechać do rodziców i z powrotem musiałbym zrobić jakieś 450 km :-)
fruzia
| 22:27 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj miejsca z dzieciństwa moją swój niepowtarzalny urok a wspomnienia ożywają na nowo z niewiarygodną siłą .... fajny pomysł zabrać tam swoje dzieci. To musiała być udana niedziela :)