Inauguracja :)

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 31.05.2013 | Komentarze 2

Dzień wolny od pracy - udało mi się wybrać razem z moimi mężczyznami na wycieczkę rowerową. Wydawać by się mogło, że to raczej nie możliwe a jednak cuda się zdarzają. Padło na Wdzydze Kiszewskie (jakżeby inaczej :D). Nie śmigaliśmy polnymi drogami tylko szosowo - Marcin pomykał na ZdzichuM - więc.... :)
Niestety nie pamiętam ile czasu nam zajęło pokonanie 18 km,ale jechało się świetnie. Dotarliśmy na miejsce - dzieciaki wskoczyły do wody, potem wypożyczyliśmy rower wodny i kajak. A nasze dwukołowe rumaki zostawiliśmy spięte na przystani pod okiem "bosmana".
Relaks na jeziorze super - po prostu bajka.... :)
Pora obiadowa nastała więc przybiliśmy do przystani - no i okazało się, że zgubiliśmy kluczyk do jednej z blokad do rowerów. Finał - przecięcie zabezpieczenia, mnóstwo nerwów i potem dopiero dotarliśmy do tawerny na obiad.

Powrót bez "przystanków' - bałam się, że może nas spotkać po drodze ulewa i burza. Jednak dotarliśmy bezpiecznie i bez zmoknięcia.
Fajnie by było powtórzyć taki dzień, ale jak mniemam mogę tylko pomarzyć o wycieczce w tym samym towarzystwie.

Seba majówkowo - jezioro wdzydze © emo

Majówka na maxa :) rowerowo rowerowa - akurat tu z synem - jezioro wdzydze © emo

Patrykowo - jeziorowo - wdzydze kisz © emo

Majówka jezioro wdzydze © emo

Jezioro wdzydze kajakowo rowerowo © emo