Marszruta z Czerska

Niedziela, 8 maja 2016 · dodano: 09.05.2016 | Komentarze 2

Wydawać by się mogło, że po sobotniej wycieczce i mojej osobistej awarii niedzielne rowerowanie stanie pod znakiem zapytania. A jednak wcale nie :)
Około 12.00 byliśmy  (mój syn i ja)  w Brusach skąd już na rowerach udaliśmy się czerwonym szlakiem do Czerska. Nie był to dobry wybór,  z każdą minutą, z każdym kilometrem było coraz gorzej. A przecież to dopiero początek wycieczki !
Nudne, proste, szosowe odcinki i sam las wkoło i jeszcze non stop pod silny wiatr. W Czersku posililiśmy się nieco, a perspektywa jazdy do Rytla nową marszrutą poprawiała humory. I tak tez było :)
W Rytlu zrobiliśmy małe zakupy i udaliśmy się do Mylofu nad Brdę. Tam na polu biwakowym odpoczęliśmy nieco. I znowu wybraliśmy szlak taki, że nic tylko usiąść i płakać. Żółty z Mylofu do Męcikału to jakiś armagedon nieprzejezdny. Nie jestem laikiem w pokonywaniu piaszczystych dróg, ale ten 6 kilometrowy odcinek wypompował mnie i Patryka na maxa. A najgorsze dopiero czekało na nas w wiosce.... wpadamy w końcu na asfalt, skręcam do sklepu umierając prawie z pragnienia, a sklep zamknięty.... Sprawdzam ile do Brus - 8 km, ok damy radę. W bidonie 2 cm wody - ale nie umarliśmy :)

W fantastycznych nastrojach wsiedliśmy do auta i jazda do domu. Kolejny wspaniały dzień za nami. Super :) Tak lubię.

Kościół w Kosobudach
Kościół w Kosobudach © emonika
W końcu po 17 km męczącej drogi dotarliśmy do Czerska
W końcu po 17 km męczącej drogi dotarliśmy do Czerska © emonika
Czerski rynek ?
Czerski rynek ? © emonika
W końcu upragniony szlak marszruty tuż za Czerwkiem w kier. Rytla
W końcu upragniony szlak marszruty tuż za Czerwkiem w kier. Rytla © emonika
Kaszubska Marszruta
Kaszubska Marszruta © emonika
Kaszubska Marszruta z wiatrem w plecy
Kaszubska Marszruta z wiatrem w plecy © emonika
Pole biwakowe w Mylofie
Pole biwakowe w Mylofie © emonika
Odpoczynek na polu biwakowym
Odpoczynek na polu biwakowym © emonika
Wspolne zdjęcie chyba drugie
Wspolne zdjęcie chyba drugie © emonika

Zupełnie odpoczynkowo już
Zupełnie odpoczynkowo już © emonika
Rz.Brda i zapora w tle
Rz.Brda i zapora w tle © emonika