Sasino, Stilo i plaża

Piątek, 24 czerwca 2016 · dodano: 27.06.2016 | Komentarze 6

Wybaczcie kilometry, ale nie dało rady więcej - to i tak cud, że w ogóle pojechaliśmy na tę plażę.

Ale od początku.
Wyczekany weekend na maxa - nie tam żadne namioty, karimaty, śpiwory, zimne prysznice - albo wcale. Udaliśmy się do Sasina, nad morze,  a konkretnie do "Arki"
ArKa Sasino to miejsce przede wszystkim przyjazne rowerzystom - bez dwóch zdań. Wysoki standard, ceny optymalne, rowery zamknięte, a jak je upierdzieliliśmy (znaczy się ja konkretniej), bezproblemowe mycie w ogrodzie. Rozmowy z Gospodarzami posesji zaczęły się wokół rowerowania, bo Oni sami to rowerzyści. No żyć nie umierać - kto zrozumie rowerzystę jak nie rowerzysta ?

Pierwszy raz odkryłam Sasino chyba dobre kilkanaście lat temu, jest to alternatywa od tej całej Łeby, tego zgiełku, tłumów etc. Wróciłam tam w zeszłym roku, sama. Potem namówiłam Marcina i pojechaliśmy drugi raz na jednodniowy wypad. Niestety Marcin miał pecha i uszkodził rower. W sobotę było to samo - ale o tym w następnym wpisie.

Plan zakładał, że jak tylko się tam "zainstalujemy", wsiadamy na rowery i nas nie ma. Ale temperatura powietrza jakoś nam skutecznie utrudniła. Nie żałowaliśmy. Spędziliśmy miły wieczór, jednak im ciemniej tym przyjemniej (mówię o pogodzie), więc postanowiliśmy później jednak pojechać na plażę.

Była godzina 23.00, a ja miałam wrażenie, że to jest wschód słońca.

Cudowny dzień - znaczy się wieczór i noc :)

Nasza
Nasza "prywatna" latarnia © emonika
Nocne zwiedzanie Stilo
Nocne zwiedzanie Stilo © emonika
Rowery na plazy w Stilo
Rowery na plazy w Stilo © emonika
Nie wiem co robiłam - ale było fajnie
Nie wiem co robiłam - ale było fajnie © emonika
Plaża Stilo
Plaża Stilo © emonika

| 20:23 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj hahaha - nie wiem - nie sprawdzałam :) Ogniska tam nie ma - jest grill :)
Ale jak mniemam - wszystko do uzgodnienia :)
Jurek57
| 13:17 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj A czy np. wieczorem przy ognisku można nieco głośniej ? (znaczy : drzeć ryja) :-)
| 06:23 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj Miejscówka rewelacja. Musicie tutaj trafić :)
| 19:58 poniedziałek, 27 czerwca 2016 | linkuj No pięknie- fajnie wiedzieć, że macie już sprawdzoną miejscówkę do Bikerów...Osobiście też wolę miejscowości ościenne, niż samą Łebę...
| 18:17 poniedziałek, 27 czerwca 2016 | linkuj Byliśmy, byliśmy - nie tym razem. Tylko zimą - REWELACJA :) Potwierdzam :)
michuss
| 17:06 poniedziałek, 27 czerwca 2016 | linkuj Polecam wizytę "U Ewy". Obowiązkowo :)