Zlot Forum - prawie koniec powrotu

Wtorek, 22 maja 2018 · dodano: 24.05.2018 | Komentarze 2

Po takim wieczorze ogniskowym to ja już zupełnie nie ogarnięta jakaś wstałam. Jednakże komfortowe warunki w jakich przyszło mi spędzić wieczór i noc pozwoliły porządnie wypocząć.
Zeszłam na śniadanie, gdzie spotkałam moich towarzyszy podróży. Szybkie pakowanie i dalej w trasę.
Było pięknie, ale nie dane nam było rowerować tylko podczas słonecznej pogody. Jakieś chmury nas goniły no i dogoniły. Przeczekaliśmy trochę w warsztacie samochodowym, potem znów zrobiło się upalnie. Dojazd do noclegu w Stromcach nas dobił. Już było niby 9 km do celu i znów mieliśmy kilkanaście km. Szukaliśmy dróg utwardzonych, co niestety nam się średnio udawało.
Ten dzień był dla mnie totalnie wykańczający. Spaliśmy  U Heni - ponownie udało się mieć trzy osobne pokoje. Co prawda były dwie łazienki ogólno dostępne, ale serdeczność Pani Gospodyni wynagradzała tę niedogodność. Otrzymaliśmy kolację, a nazajutrz śniadanie.  Tego wieczora padłam i spałam jak zabita.
Jeszcze przede mną trochę jazdy zanim gdzieś trafię na pociąg do domu.

W drodze do domu
W drodze do domu © emonika
Sady, sady, sady i my
Sady, sady, sady i my © emonika
Kościół w Tczowie - nie w Tczewie.