Wy w kuchni, a ja na rowerze, ha !

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 6

Wielkosobotnie zamieszanie w kuchni, w sklepach etc mnie nie dotyczyło tym razem.
Zrobiłam co trzeba i wybrałam się z dziećmi do babci. Po wczorajszym treningu nie było mowy abym dziś zrobiła na rowerze cokolwiek innego niż lajtowa wycieczka.
Pogoda wspaniała, trasa dla chłopców trochę wymagająca - ale było bardzo fajnie. Chociaż czasami Mały nagle hamował i twierdził, że nigdzie nie jedzie.
Jednak udało nam się dotrzeć do celu - powrót znacznie łatwiejszy.

Jutro pewnie nie pojeździmy. Poniedziałek należy do mnie :P

wielkosobotnie rowerowanie do babci © emo

wielkosobotnie rowerowanie do babci - trzeba sobie pomoagać co nie ? © emo

| 08:13 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Nefre serdecznie dziękuję i mam nadzieję, że Tobie święta mijają równie wesoło i rodzinnie jak mi. Pozdrawiam :)
| 22:41 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Wesołych Świąt:)))
| 21:50 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Serav dziękuję i również życzę Wesołych Świąt :)
serav
| 21:27 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Wesołych Świąt dla całej Twojej rodzinki !!!
| 21:10 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Spacer, rower - cokolwiek - byle nie siedzieć w domu:))
Wesołych Świąt Gosiu :)
goszyg
| 20:54 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj co w kuchni, to w kuchni, ale na porządny pieszy spacer czas się znalazł :) a rower chociaż trochę jutro, może i pojutrze... Wesołych Świąt :)