Musiałam - inaczej bym była "umarnięta" ;)

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 12

Późno bo późno, ale ja naprawdę dziś MUSIAŁAM.. wsiąść na rower :)
W sumie nawet było baaaaaaaaardzo przyjemnie wieczorem pojeździć w okolicach miasta - na trasie nie ma żadnych debili w golfach dwójkach ani kretynów w TIRach. Jechało się spokojnie i tak jak lubię, sama ze sobą i dla siebie.

W sobotę czeka mnie start w Nałęczowie.Nie wiem jak ja "wykradnę" dla siebie czas spośród obowiązków domowych w najbliższych dniach na jakiś sensowny trening.

No i jeszcze w planach ponowny objazd trasy gdańskiej skandii - ale to nieco odleglejszy plan.

No i teraz coś co jest ze mną na zawodach (oprócz Tiamatu oczywiście) ;)

Zetinho
| 08:54 piątek, 27 maja 2011 | linkuj @Monika - bo to się nazywa uzależnienie inaczej cykloza :)
marchos
| 20:16 środa, 25 maja 2011 | linkuj Powodzenia więc. Niech OGIEŃ będzie z tobą a rywalki za Tobą :-)
| 12:13 środa, 25 maja 2011 | linkuj Marchos tak decyzja podjęta - w piątek wyjazd, w sobotę ścigam się w nałęczowskich wąwozach :)

karla76 dzięki :)
karla76
| 06:12 środa, 25 maja 2011 | linkuj strasznie się ciesze,że tych 2 palantów w golfach ukarano, teraz ja chciałabym ich spotkać....
trzymam kciuki w sobotę!
marchos
| 20:22 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj Czyli decyzja ostatecznie podjęta, widzę. Wygrała Skandia. Przyznam, że spodziewałem się tego.
| 11:58 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj Exocet - ma się rozumieć ! Oczywiście że TIAMAT wymiata, nie tylko "I Am In Love With Myself", ale inne ich kawałeki również :))
exocet
| 11:52 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj Tiamat wymiata !!! ;)
| 10:00 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj Serav - słucham róóóóóżnej muzyki - a ten rodzaj akurat "zapodał" mi mój brat i tak jakoś niektóre kawałki "przyswoiłam" sobie :)
serav
| 09:49 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj Chodziło mi o rodzaj muzyki jaki słuchasz :)
| 21:00 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj uri90 ja do tej pory nie mogę tego pojąć, nie potrafię zrozumieć czym oni się kierowali decydując się na taki ruch - wychodzi na to że to bezmózgowcy zupełnie, tak samo jak ktoś krzyczy z auta lub nie daj boże rzuca czymś w rowerzystę - jestem zła i wściekła do tej pory - chwilami żałuję, że nie zostali oni ukarani bardziej...
No nic - trzeba jakoś dalej sobie radzić :) Pozdrawiam !

Serav... no to teraz Ty mnie zaskoczyłeś tym co napisałeś :)))
serav
| 20:53 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Muzyką to mnie zaskoczyłaś...:)
uri90
| 20:43 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj przeczytałem twój wypadek z tymi dupkami, współczuję ci, niestety tacy ludzie chodzą po świecie- dobrze że nic ci sie nie stało, a oni zostali ukarani (co rzadko się zdarza w Polsce)
ja mialem raz przypadek że kolesie rzucili jajkiem z samochodu wyprzedzającego mnie- jajo ufajdało cały napęd a ślad na ramie jest do dziś takie musiało być mocne uderzenie dobrze że nie trafili w twarz bo różnie się to mogło skończyć.....